Cina India Kaum Pendatang

Selasa, 8 November 2011

Pierahhh Mabuk!: Anwar tak sokong ‘Sekesualiti Merdeka 2011’, tapi meroyan konon golongan gay lesbian di hina....

ANWAR Ibrahim benar-benar dah mabuk. Tak tahu apa nak cakap... Maka berbelit dan berputarlah lidahnya sepertimana ketika mengulas mengenai kegiatan ‘seksualiti meredeka 2011’ yang mendapat tentangan hebat majoriti umat Melayu/Islam seminggu lalu.

Dalam keadaan tersepit antara menyokong atau menentang, antara member dan kepentingan politik gara-gara jelas tidak mendapat sokongan nyata dari puak-puak Pas, maka berkatalah kaki temberang itu: "Kenapa kita nak menghukum mereka di atas hal-hal yang mereka tidak sebut? Kita bantah cara kumpulan berkenaan (LGBT) dimalukan dan dihina. Pendekatan kita sebaiknya mendekati dan memberi penjelasan kepada mereka, tapi bukannya dengan mencerca."

Tidak siapa yang waras fikirannya dapat menafi atau menolak anggapan bahawa kata-kata itu bermaksud Anwar Ibrahim membela apa yang direncanakan oleh puak-puak yang moralnya semazhab dengannya. Mereka cuba menghalalkan budaya LGBT dan di masa sam cuba mempromosikan fahaman meliwat itu halal kalau dilakukan suka sama suka. Macam dia dengan Saiful lerrr tuuuu....

Bagaimanapun, dalam kenyataan yang sama si Nuar memaklumkan bahawa PKR dengan jelas tidak bersetuju dengan penganjurannya kerana bertentangan dengan ajaran Islam. Pulakkkkk!!!!!

Katanya: "Saya dah sebut bahawa kita tak sokong dan tak sertai program itu. Tapi kenapa serang dan layan Ambiga seperti penjenayah? Sokong ataupun tidak bukan lagi isu, tapi isunya ialah serangan kepada golongan berkenaan (LGBT).

"Kalau ada melibatkan orang yang beragama Islam, pihak berkuasa agama perlu dekati dan beri nasihat kepada mereka," tambahnya.

Tak sokong tapi jangan hina mereka.... Maknanya jangan hina dirinya dan jangan salahkan dia yang bertabiat sedemikian. Itu hal peribadi dan dia ada hak kerana 'hak asasi manusia sejagat'. Bebasssss.....

Macam mana tak dihina, perbuatan itu dilaklnat Allah swt dan Nabi Muhammad saw sendiri tidak mengaku umatnya terhadap mereka yang ‘main belakang’. Takkan itu pun Nuar tak faham? Lagipun bila manusia dah naik marah macam-macamlah kata-kata penghinaan keluar dari mulut.... Bukankah itu adalah ajaran mikerrr?

Rakyat atau Umat Islam negara ini yang benar dan ikhlas anutan Islamnya tidak mahu negara bertuah ini ditimpakan oleh Allah swt dengan bala bencana yang tidak mengenal sama ada mereka itu gay, lesbian atau apa-apa jenis moral songsang yang senagkatan dengannya.

Anwar diberitakan berkata demikian di lobi Parlimen hari ini, Selasa.

Dari kenyataannya itu jelas dia membela Ambiga yang mungkin jadi 'ayam tambatannya’ dalam merencanakan sesuatu yang bersifat mencabar Islam dan perpaduan umat Melayu/Islam di Malaysia ini. Wah! bukan main marah lagi dia apabila polis siasat Aci Ambiga....

Ambiga yang juga Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) sebelum ini turut mengesahkan bersetuju merasmikan program itu esok (Rabu) atas kapasiti peribadi.

Sebelum ini polis mengharamkan semua aktiviti dalam program ‘Seksualiti Merdeka 2011’ yang didakwa dianjurkan bagi menuntut kesaksamaan gender serta mengiktiraf pengamal seks songsang termasuk yang diadakan secara tertutup berikutan bantahan pelbagai pihak.

Malah pihak polis turut mengambil keterangan empat individu termasuk bekas Presiden Majlis Peguam, Datuk S. Ambiga bagi membantu siasatan.

Pada kenyataan itu Anwar juga diberitakan berkata: "Ini semua sengaja dibuat bagi menutup permasalahan lain. Nak alihpandangan daripada isu-isu besar yang lain. Jadi kita amat bimbang kerana ia mungkin akan mendorong golongan yang membantah untuk menyerang kumpulan ini (LGBT).”

Jangan susah hati Nuar! Kalau ada masalah kerana ada yang nak serang, mereka semua boleh lari berlindung di ‘Kedutaan Turki’ sebagaimana kamu lari ketika ada yang cuba nak bunuh selepas Saiful Bukhari Azlan buao laporan polis yang kamu telah meliwatnya.....
Kah... Kahh... Kahhh... Kahhhh....
Pierahhh mabuk!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog