Cina India Kaum Pendatang

Jumaat, 27 Mei 2011

Sebar Video Seks: Kalau bukan Anwar kenapa marah sangat dan puluhan laporan polis dibuat?

Laporan polis dibuat kerana marahkan sebaran vcd di mana Anwar Ibrahim adalah pelakunya?
NEGERI Selangor kini sedang diserang dengan pengedaran salinan pita video yang memaparkan seorang lelaki mengadangkan hubungan seks yang didakwa mirip Anwar Ibrahim bagaikan Singapura dilanggar todak.

Puluhan laporan polis telah dibuat oleh mereka yang menerimanya dengan daya usaha pemimpin-pemimpin PKR dan DAP negeri berkenaan.

Kenapa mereka takut sangat dengan pengedaran salinan video seks berkenaan sedangkan Anwar sendiri menafikan dia yang terlibat dalam video itu? Video sama juga terdapat dalam internet. Yang marah sangat tu apa hal?

Pihak polis yang menyiasat kes video itu pun masih tidak menyebut siapa pelakunya walaupun mendakwa telah mengenalinya dan telah mengambil kenyataan darinya?

Membela Anwar atau mengiyakan itu adalah Anwar?
Nampak sangat puak PKR dan DAP begitu takut dengan sebaran VCD berkenaan. Kalau bukan ketua kamu yang terlibat kenapa buat kecoh dan tambah mensensasikan lagi isu yang semenangnya panas itu?

Apalah punya bangangnya pemimpin dan wakil rakyat berkenaan.

Semakin banyak laporan polis dibuat serta semakin kerap media menyiarkan beritanya, maka semakin jelaslah bahawa pelaku lelaki yang terdapat dalam video seks berkenaan adalah Anwar bin Ibrahim.

Macam anjing takutkan bayang-bayang sendiri. Bangangggg..........

Sebagaimana diberitakan di Malaysiakini, hari ini (Jumaat) Ean Yong mengiringi 15 ketua kampung dari kawasan Ulu Langat membuat laporan berhubung perkara itu.

Sementara itu, ketua kampung dalam DUN Sri Muda, Parlimen Kota Raja juga dilaporkan menerima video seks dan poster yang cuba dikaitkan dengan ketua umum PKR itu.

Laporan polis itu dibuat oleh ketua penerangan PKR, Shuhaimi Shafiei bersama-sama empat ketua kampung tradisi Melayu di ibu pejabat polis Daerah Shah Alam kira-kira 11.30 pagi tadi.

Shuhaimi yang juga ADUN Sri Muda membuat laporan polis itu mewakili PKR Selangor.

Dalam laporan polisnya, Shuhaimi berkata tujuan aduan dibuat berikutan penyebaran VCD dan poster yang diistilahkan sebagai lucah dan diedarkan di majlis solat hajat dan ceramah 'Tawan Malaysia' di Stadium Selayang pada 14 Mei lalu.

Nampak sangat pemimnpin pakatan ‘gelabah puyuh’ kerana sebaran video itu. Kalau tak benar dan bukannya Anwar yang jadi ‘tiger’ dalam video itu kenapa takut sangat yerrrr?

Secara tak langsung laporan polis yang dibuat oleh mereka yang bangang itu menjadi bukti pada persepsi rakyat bahawa benarlah Anwar Ibrahim seperti yang terdapat dalam video itu sebagaimana yang didakwa oleh Datuk Eskay....

Maka jadilah mereka seperti anjing dengan bayang sendiri
Kesian Nuar! Anak buahnya bangang dan bebal. Mereka sangka dengan laporan polis itu bermakna mereka telah membela boss.... Mereka tak tahu semakin mereka heboh, semakin jelaslah Anwar yang terlibat.

Kalau nak cegah pengedaran video seks, pergilah ke pasar-pasar malam dan ke kedai-kedai penjual VCD di negeri Selangor. Macam-macam VCD ada dan penjual serta pengedar utamanya adalah anak buah Ronnie Liu.

Maka semakin gelabahlah Anwar Ibrahim gara-gara buah yang banganggggggggggg.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog