Cina India Kaum Pendatang

Selasa, 4 Oktober 2011

Bajet Pakatan Haramjadah ke Parlimen: Gobala jangan lupa tanya ke mana hilangnya wang kertas RM1000 dan RM500 kepada Perdana Menteri 16 September....

MAT JENIN - Anwar Ibrahim, diura-urakan akan membentang belanjawan negara versi pakatan haramjadah pada hari ini di parlimen. Nampaknya gila meroyan Anwar sebagai Menteri Kewangan masih belum sembuh. Begitu juga dengan penyakit ‘gila babi’ gara-gara kantoinya projek 16 September. Dia dok peghasan dia dah jadi Perdana Menteri. PM kepada si bangang dan si bongok yang bebal dengan fatamorgana ciptaan makluk dualam bernama Anwar bin Ibrahim.

Apapun, kalaulah benar Anwar akan bentangkan bajet meroyan beliau, SM cadangkan kepada ahli parlimen BN supaya bertanya kepada Anwar Ibrahim, semasa dia jadi Menteri Kewangan dahulu ke mana dia sembunyikan wang kertas RM1,000 dan RM500 yang terpaksa dimansuhkan nilai lakunya oleh mantan PM, Tun Dr. Mahathir Mohamed.

Dan orang yang paling sesuai mengemukakan soalan lisan setelah dia membentangkan bajetnya nanti adalah MP Bebas Padang Serai – Gobalakrishnan.

Kalau Gobala tak berani tanya dan ada macam-macam alasan, jangan duduk di parlimen dan jadi wakil rakyat untuk Padang Serai.

Kalaupun si Nuar merapu dana dengan pelbagai tuduhan menghentam DS Najib dengan pelbagai tuduhan, patahkan lidahnya dengan soalan mengenai duit itu.

Sebagaimana diduga ramai orang, Anwar akan merapu dana dengan pelbagai fantasi yang sudah tentu tersasar daripada matlamat membentang bajet mat jenin. Merepek dan merapunya adalah satu perkara biasa untuknya sebagaimana dia berhujah di mahkamah dalam kes liwat yang sedang dihadapinya.

Sekali lagi, kepada Gobala diingatkan supaya jangan lupa tanya pada Anwar mengenai duit kertas RM1000 dan RM500. Keyyyy!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog