Cina India Kaum Pendatang

Selasa, 27 Julai 2010

Nik Ali Yang Sepatutnya Saman Guan Eng...!

SUDAH sampai masanya Ketua Menteri Lidah Biawak Pulau Pinag, Lim Guan Eng anak Lim Kit Siang, diajar kerana berbohong, memfitnah dan terlalu ‘kurang ajar’. Dan pengajaran pertama sepatutnya datang daripada atau melalui Nik Ali, Pegawai Kemajuan Negeri berbangsa Melayu yang sangat dibenci dan cuba dinyahkan dari Pulau Pinang oleh DAP.

Kelantangan dan kebiadabannya selama ini patut dikunci rapat melalui saman mahkamah dengan tuntutan yang setimpal. Selama ini hanya mereka (puak DAP) sahaja yang suka mengugut sesiapa sahaja yang mereka benci dengan kes saman di mahkamah.

Terbaru, Guan Eng diberitakan menyaman akhbar Utusan dan Nik Ali kerana berbohong kononnya. Sedangkan hakikat sebenarnya, dialah yang berbohong dan berlidah biawak sebagaimana yang didedahkan dalam you tube di beberapa blog terkenal. Bukti yang ditayangkan mengesahkan bahawa Guan Eng memang menuduh Nik Ali berlidah biawak.

Justeru, apa tindakan wajar yang patut diambil bagi menutup mulut si laknat yang anti Melayu itu?

Langkah yang terbuka sekarang ialah Nik Ali sendiri yang menyaman Lim Guan Eng kerana berbohong, memfitnah dan menghina peribadi seorang pegawai kerajaan pusat.

Pak Sulung: Sangat berharap Nik Ali bertindakbalas. Kelantangan dan sikap kurang ajar keterlaluan puak-puak kaum imigran yang sangat membenci orang Melayu itu memerlukan tindakan tegas. Ajar dan terus ajar, hanya untuk yang kurang ajar.... InsyaAllah akan ramai Melayu yang sokong Nik Ali. Sahabat bloger sepatutnya beramai-ramai menyeru Nik Ali supaya menyaman LGE.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog