Cina India Kaum Pendatang

Sabtu, 12 Mac 2011

Rasional di sebalik keengganan Anwar beri sampel DNA: ‘KITA’ cabar Saifuddin jelaskan....


SETIAUSAHA Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Saifuddin Nasution Ismail perlu memperjelaskan kepada rakyat tentang khabar angin bahawa Timbalan Presiden parti itu, Azmin Ali adalah individu yang menghalang Anwar Ibrahim daripada menyerahkan sampel asid deoksiribonukleik (DNA) kepada pihak hospital.

Pengerusi Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) Kedah, Zamil Ibrahim berkata, Saifuddin adalah orang yang sesuai untuk memberikan penjelasan tentang perkara itu selain ‘galak’ mendedah dan mengemukakan pelbagai perkara lain di Dewan Rakyat.

Pengerusi KITA Kedah
Menurut Zamil, isteri Azmin, Shamsidar Taharin juga disebut-sebut menjadi individu yang mendesak Anwar supaya tidak menyerahkan sampel DNA kepada hospital.

“KITA minta beliau (Saifuddin) jelaskan tentang isu kenapa Penasihat PKR itu enggan beri DNA kepada hospital bagi selesaikan perbicaraan liwat keduanya di mahkamah.

“Tidak perlu cuba alihkan pandangan rakyat tentang isu Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan atau perkara lain di Dewan Rakyat sekarang ini,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau mengulas mengenai khabar angin bahawa Azmin dan Shamsidar adalah individu yang mendesak supaya Anwar tidak menyerahkan sampel DNAnya kepada hospital ekoran perbicaraan kes liwat keduanya yang sedang berlangsung di mahkamah.

Zamil berkata, Anwar turut diminta memberikan kerjasama dengan menyerahkan sampel DNAnya secara sukarela supaya perbicaraan kes liwat itu berjalan lancar dan tidak membuang masa mahkamah.

Katanya, rakyat sendiri sebenarnya sudah jelik untuk mengikuti perkembangan perbicaraan kes liwat tersebut sebaliknya hanya mahu mengetahui kebenaran mengenai apa yang berlaku.

“Beliau jangan ingat rakyat suka dengan semua ini sebenarnya rakyat sudah benci. Perkara ini sudah menjadi satu yang remeh,” katanya.
- Utusan

SATU MELAYU:
Kenapa dan mengapa Azmin Ali dan isterinya Shamsidar dikaitkan sebagai individu yang beriya-iya meminta Anwar supaya jangan memberikan sample DNAnya?
Adakah ianya kerana ada kaitan dengan dakwaan adik kandung Azmin – Ummi Hafilda, yang sedang giat mendedahkan rahsia hubungan sulit kaka iparnya dengan bekas Timbalan Perdana menteri Malaysia itu yang kononnya menyebabkan Shamsidar ‘termengandungkan’ anak hasil hubungan berkenaan?

Aduhai! Hebat sungguh skandal si polan tu yerrr!
Tidak cukup dengan masalah yang dihadapinya sendiri, kini ia turut membabitkan individu lain.
Lebih malang lagi ianya membabitkan seorang anak gadis tidak berdosa turut terheret sama atas kelakuan songsang tiga individu - ibu dan bapa-bapanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog