Cina India Kaum Pendatang

Jumaat, 9 September 2011

Kes Video Seks Anwar: Siasatan polis selepas kes liwat II selesai – KPN

KES laporan palsu Anwar Ibrahim terhadap isu vedeo seks yang dituduh Datuk Eskay bahawa Ketua Pembangkang itu adalah pelaku lelaki dalam video berkenaan akan di siasat oleh pihak polis sebaik sahaja perbicaraan kes liwat Anwar-Saiful selesai.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata demikian ketika menjawab pertanyaan pemberita di Bukit Aman pada Khamis.

Menurutnya: "Kes ini akan disiasat mengikut Seksyen 182 Kanun Keseksaan.”

Kepada yang dah melupakan isu ini, perkhabaran itu memungkinkan para blogger suku sakat pembangkang panas telinga kembali.

Sama-samalah kita semua nantikan apa pula serangan balas mereka terhadap isu ini. Yang pasti serampang banyak mata Mat Sabu bagi maksud menutup atau meredakan isu moral Anwar Ibrahim melalui ucapan kontrovesri yang diluahkannya tiga minggu lalu belum mampu menutup isu ini.

Sebuah nyiru tak mampu menutup bangkai gajah.

Mengenai isu menghina anggota p[olis oleh Mat Sabu melalui tragedi Bukit Kepong itu, Tan Sri Ismail berkata: "Mereka terkorban kerana mempertahankan kedaulatan negara daripada ancaman komunis pada masa tersebut yang dianggap ancaman kepada negara.”

Tambahnya, seramai 1,437 anggota polis terkorban dan 1,883 lagi cedera sepanjang 43 tahun komunis mengganas di negara ini.

Selain itu, katanya seramai 639 anggota tentera maut dan 1,697 lagi cedera serta 2,558 orang awam terkorban dan 1,490 yang lain cedera menjadikan jumlah keseluruhan yang terkorban ialah 4,688 orang dan yang cedera seramai 5,070 orang.
- Sumber: BernamaOnline

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog