Cina India Kaum Pendatang

Khamis, 22 September 2011

Video Seks: Polis buka kertas siasatan ke atas ‘Laporan Anwar’

KERTAS siasatan ke atas laporan yang dianggap palsu oleh sesetengah pihak ke atas Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim mengenai isu video seks yang didakwa Datuk Eskay pelaku lelakinya adalah Ahli Parlimen Permatang Paug itu telah pun dibuka oleh pihak berkuasa polis.

Maka akan dapatlah kita semua dengarkan semula kisah jam tangan  jenama Omega, kisah perut buncit dan macam-macam lagi kisah yang bakal didedahkan oleh Datuk Eskay Abdullah mengenai keterlitannya dalam apa yang terpapar dalam video seks berkenaan jika ianya didakwa di mahkamah nanti.

Tidak mustahil lebih banyak lagi pendedahan oleh bekas rakan karib Anwar itu akan didedahkan juga.

Hai la Nuar! Nasib hang laaa! Sapa suruh hang langgan China Doll di Kuala Lumpur? Takkan hang tak tahu bahawa di semua tempat-tempat seperti itu ada banyak cctv dan ratusan biji mata manusia kenal siapa hang. Awat la hang jadi bangang sangat?

Kalau begitu betoi la kata sesetengah bekas kawan-kawan hang yang menyebutkan, ‘apabila kepala kecik hang mengamuk, kepala besaq hang jadi biul dan tak mampu berfikir dengan waras.....’

Takkan la apa yang hang buat itu adalah perangkap yang dipasang oleh Umno? Sedangkan yang tutuh China Doll tu hang dan yang jadi saksinya adalah kawan hang sendiri - Eskay.


Hang tak kenai siapa Datuk Eskay kaaa?


Laporan Anwar: Polis buka kertas siasatan

KUALA LUMPUR 21 Sept. - Polis sudah membuka kertas siasatan ke atas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didakwa membuat laporan palsu bagi menafikan beliau ialah pelaku dalam video aksi seks yang tersebar pada Mac lalu.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata, kertas siasatan kes tersebut dibuka selepas ada pihak membuat laporan polis baru-baru ini.

Ismail bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai perkembangan kes tersebut kerana ia masih dalam siasatan.

"Berpandukan kepada aduan yang diterima, kita siasat kes ini mengikut prosedur dan justifikasi perundangan negara.

"Kertas siasatan sudah buka dan sekarang kita sedang menjalankan siasatan," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Pelancaran Perkhidmatan Triaj Polis Diraja Malaysia (PDRM) di Balai Polis Travers di sini, hari ini.

Ismail mengulas mengenai desakan orang ramai yang meminta polis tidak menunggu kes liwat membabitkan Anwar selesai di mahkamah sebelum menyiasat laporan yang dibuat pemimpin itu sebelum ini.

Pergerakan Puteri UMNO sebelum ini membuat laporan polis berhubung tindakan Anwar membuat laporan palsu menafikan penglibatannya dalam video seks yang didedahkan trio Datuk T.
- UtusanOnline


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog