Cina India Kaum Pendatang

Rabu, 15 September 2010

KISAH PEMUJA HANTU, YANG JADI HANTU dan MELAYU BERHANTU....

ALKISAH, di Pulau Pinang DAP sedang rancak mengadakan pesta memuja Hantu Lapar hinggakan mengganggu ketenteraman beribadah umat Islam di Masjid George Town. DAP tak pedulikan bantahan kariyah masjid berkenaan. Kepada DAP menjamu Hantu Lapar lebih bermanfaat daripada mengambil tahu hal rakyat, apatah lagi rakyat yang membantah itu adalah umat Islam.


Di Banting, Selangor, Hantu jadian dari kalangan DAP dan Hindraf telah tertangkap untuk siasatan mengenai kes pembunuhan kejam empat orang Melayu di sebuah ladang. Siasatan berterusan memungkinkan beberapa kes pembunuhan kejam lain oleh suspek yang sama terdedah.


Dulu, semasa kes kematian Teoh Beng Hock dijadikan isu oleh Pakatan Rakyat (DAP, PKR dan PAS) ramai juga Melayu Berhantu membantah apa yang mereka sifatkan sebagai kekejaman pihak berkuasa polis dan kezaliman pihak kerajaan. Hinggakan ada tok lebai Pas yang sanggup tunduk memberi hormat kepada lilin dan colok.


Melayu Berhantu dari puak pembangkang yang tak sedar diri ini juga turut menghentam pihak berkuasa polis kerana kematian di dalam lokap seorang penjenayah. Melayu Berhantu itu sanggup bersekongkol dengan ‘kerling’ Hindraf bertindak membantah pihak berkuasa yang mereka anggap zalim dan kejam.

Pak Sulung: Masih tercari-cari jawapan menganai persoalan bagaimana orang Melayu boleh bertukar menjadi Melayu Berhantu. Berapa ramaikah mereka. Dan siapa yang jadi Ketuanya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog