Cina India Kaum Pendatang

Ahad, 22 Mei 2011

Anwar tiga beranak perlukan bantuan psikologi - Nalla

ANWAR Ibrahim serta isteri, Dr. Wan Azizah Wan Ismail dan anak mereka, Nurul Izzah disaran mendapatkan bantuan pakar psikologi dengan segera bagi mengubati 'penyakit' mereka.

Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MUIP), Datuk S. Nallakarupan berkata, ini kerana tiga beranak itu dilanda 'sindrom konspirasi' yang kronik, terutama selepas pendedahan rakaman video aksi seks yang dikaitkan dengan Anwar.

Dalam nada sinis beliau berkata, penyakit aneh itu bagaimanapun hanya melanda Anwar sekeluarga dan ia semakin menjadi-jadi apabila keluarga itu berada dalam keadaan tertekan.

"Mereka perlu mendapat rawatan dengan segera kerana sering menganggap apa sahaja musibah yang berlaku ke atas Anwar adalah akibat konspirasi," katanya dalam satu kenyataan kepada Mingguan Malaysia, Sabtu.

Mengulas lanjut Nallakarupan berkata, sindrom tersebut jarang melanda orang lain kerana mereka tidak mempunyai dwi personaliti selain tidak bercita-cita mahu menjadi Perdana Menteri seperti Anwar.

Menurutnya, jika tidak dirawat dengan segera, mereka akan sentiasa menyalahkan pihak lain walaupun terbukti masalah itu berlaku akibat kerakusan nafsu sendiri.

"Penghidap sindrom ini mampu mengeluarkan air mata demi menyakinkan orang ramai bahawa mereka mangsa konspirasi dan ia bertambah buruk apabila mereka tertekan," jelasnya.
- Utusan

SATU MELAYU:
Aduhaiii! Bilalah aku dapat jadi PM...
Apabila bekas sahabat karib Anwar Ibrahim mengatakan mereka tiga beranak sepatutnya mendapatkan bantuan pakar psikologi bagi merawat penyakit yang menyerang keluarga Ketua Pembangkang itu, kalau kita orang kebanyakan kira dimasukkan ke Tanjung Rambutan atau Tampoi lerr tu.... Kah.. kahh... kahhh....

Itu Nalakaruppan yang kata. Bekas sahabat karib yang terlalu banyak tahu rahsia-rahsia peribadi keluarga Anwar.

Yang pasti, apa yang dikatakan si Nalla itu sudah pasti dianggap oleh tiga beranak itu sebagai kata-kata yang diilhamkan oleh Umno atau Perdana Menteri, DS Najib.

Kalau itulah kata mereka, sahlah tiga beranak itu dah gila meroyan....

Si anak gilakan menjadi anak kepada seorang Perdana Menteri, manakala si isteri juga gila bersuamikan seorang Perdana Menteri selain Anwar sendiri yang siang malam, pagi petang, ketika tidur dan ketika terjaga asyik memikirkan bila dia akan jadi Perdana Menteri Malaysia.

Inilah penyakit yang menyerang mereka dan wajarlah mereka dirawat oleh pakar sakit jiwa....

Nak jadi PM... nak jadi PM.... Nak duduk di Putrajaya.... nak duduk di Putrajaya.... Haa.. haaa... haaaa.... Hii... hiiii...
Aku tak gila... aku tak gila.... Mereka yang gila.... aku tak gilaaaaaaaaaaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog