Cina India Kaum Pendatang

Isnin, 9 Ogos 2010

Mana Takbir Juak-Juak Pas?: MELAYU PULAU MUTIARA BUKAN ISLAM?

MANA takbir Allahhuakbar.... Melayu/Islam Pas yang serign kita dengar apabila peniaga Melayu di Pulau Mutiara dinafikan hak mereka berniaga di Komtar menjelang Ramadhan? Mana ulasan Hadi Awang dan mana pula komen Nik Aziz Nik Mat? Bagimana pula dengan suara lantang Mahfuz yang bijak sangat berbicara fasal ekonomi? Mana.... mana.... dan mana.... Kenapa membisu? Takut? Kecut?

Kalaulah yang lakukan seperti apa yang berlaku di Penang itu di negeri yang di perintah BN, tak tahulah bagaimana gamat dan riuhnya suara juak-juak Pas berarak, berhimpun sambil bertakbir. Dan entah berapa ratus pula laporan polis yang Pas dan PKR buat mendakwa kerajaan BN. Kata-kata zalim, kejam, firaun, taghut dan macam-macam lagi gelaran akan bergema hingga ke langit.

Bolehkah diharapkan Pas dan PKR menjadi pemimpin di negeri-negeri dan negara bernama Malaysia ini? Apa pula perasaan para penyokong Pas dan PKR dari kaum Melayu? Sudah ada kesedaran atau masih mahu terus menyokong parti yang mengkhianati bangsa dan agama itu?

Itulah bukti nyata bahawa Pas dan PKR benar-benar telah diperalat bagaikan patung wayang oleh DAP yang seratus peratus berjuang untuk kaum imigran Cina.

Kemana perginya hujah Nik Aziz yang mendakwa Pas bergabung dengan DAP kerana mahu mendidik mereka ke arah ajaran Islam sejati. Inikah hasil didikan Nik Aziz? Inikah cara Islam yang diajarkan Nik Aziz kepada Lim Guan Eng, Lim Kit Siang dan Lee Kuan Yew? Islam mazhab apa pulak ni?

Sesungguhnya Allah swt maha berkuasa dan maha mengetahui apa yang Pas dan PKR lakukan. Dengan kehendakNya, menjelang bulan Ramadhan al-Mubarak, Allah swt tunjukkan satu persatu bukti yang menunjukkan apa sebenarnya perjuangan parti dan pemimpin-pemimpin Melayu dalam Pas dan PKR.

Apakah orang Melayu yang dihalau dari berniaga di Komtar itu buakannya Melayu Islam? Justeru, Pas tak harus bersuara untuk mereka. Pas hanya berjuang untuk umat Melayu Islam sahaja?

Kalau berlaku huru-hara dan kekacauan di negar ini seperti apa yang berlaku 41 tahun lalu, yang bertanggungjawab sepenuhnya adalah pemimpin Melayu Pas dan PKR yang mendakwa diri mereka beragama Islam dan berbangsa Melayu.

Anwar Ibrahim janganlah disebut-sebut untuk bergantung harapan. Dia dah jadi sasau dan macam orang gila tak tentu hala kerana kes liwatnya kali ini seratus pertus berada di tangan DAP – Karpal Singh. Selagi Karpal mempermain-mainkan kes mahkamahnya, selagi itu Anwar bagikan lembu dicucuk hidung. Disuruh duduk, duduk, di jerit-jerit dan dibentak-bentak.

Anwar Ibrahim dan Nik Aziz kini benar-benar telah dijerat kuat oleh DAP. Tak mampu bergerak, malah tak berani bersuara pun. Leher mereka telah dicekik oleh DAP dan digantung di pucuk meranti.

Sekarang DAP boleh buat apa mereka suka. Pas dan PKR dah jadi melukut ditepi gantang. Ada atai tiada, tidak memberi makna apa-apa makna. Lim Guan Eng bebas untuk membalas dendam terhadap umat Melayu Penang. Sama ada kerana dendamkan perbuatan Pak Ali atau tidak, hanya Allah swt sahaja yang tahu.

Yang pasti, Lim Guan Eng bebas berbuat apa sahaja di negeri itu. Dia Ketua Menteri dan dia juga adalah setiausaha agung DAP. Jawatan paling berkuasa dalam parti sosialis/komunis kelahiran PAP dari Singapura.

Mana Pas nak tunjuk muka dan apa ertinya Anwar Ibrahim kembali berziarah ke Penang? Untuk dengar ugutan Karpal dan Guan Eng atau untuk melihat bagaimana Melayu Penang dikerjakan oleh Guan Eng – DAP?

Ayam jantan yang kokoknya berderai tetapi ekor bergelumang tahi, tidak harus disimpan lagi. Sembelih sahaja.... Buat rendang pun sodapppp.....

Pak Sulung: Berdoa siang dan malam memohon kehadhrat Allah swt supaya umat Melayu di negara ini diselamatkan daripada musibah bawaan Pas dan PKR ini. Dan berharap kekejaman DAP serta buruk laku pemimpin Pas/PKR, dihentikan segera. Aminnnnn.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog