Cina India Kaum Pendatang

Selasa, 13 September 2011

Mat Sabu dan rakaman perbualan seks: Kah... kahh.... kahhhh.... Enggan komen bererti benar?

TIMBALAN Presiden Pas, Mohamad Sabu atau lebih terkenal dengan panggilan Mat Sabu dilaporkan menyebut perkataan ‘no komen’ sebanyak tiga kali apabila diminta mengulas mengenai rakaman perbualan telefon berunsur seks di laman YouTube yang didakwa suaranya dengan seorang wanita.

"No komen," katanya kepada sekumpulan wartawan yang hadir pada jamuan hari raya anjuran Pas Pusat di Taman Melewar petang kelmarin seperti dipetik di http://www.agendadaily.com. Isnin.

Soalan pertama yang ditanya ialah sama ada beliau sudah mendengar rakaman itu dan dijawabnya tiada komen. Beliau juga menjawab tiada komen apabila ditanya sama ada mahu menafikan suara di dalam rakaman itu atau sebaliknya. Sekali lagi Mat Sabu berkata tiada komen ketika ditanya mahu menyaman pihak yang menyiarkan rakaman itu.

Portal berita tersebut mendakwa, nadanya agak serius apabila menjawab soalan yang ketiga itu.

 Sebelum ini Mohamad dan Normah Abdul Halim pernah ditahan atas tuduhan berkhalwat kerana berdua-duaan di bilik 121 Hotel Perdana, Kota Bharu, Kelantan.

Bagaimana kedua-duanya dibebaskan oleh mahkamah daripada tuduhan tersebut kerana kekurangan bukti.
Normah pada masa itu berstatus isteri orang.

Kalau tak silap SM, selepas peristiwa itu, wanita berkenaan dicerikan oleh suaminya dan kemudian berkahwin dengan Mat Sabu. Apa maksudnya tu yerrrr? Bohong! Fitnah! Atau mainan jahat UMNO?

Apakah perkataan ‘no komen’ atau ‘tiada komen’ itu bermaksud apa yang dirakam dan disiarkan itu adalah benar belaka. Tidak ada yang tidak benar melainkan benar sebenar-benarnya?

Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Jaguh mulut celupar yang terkenal suka menghentam sesiapa sahaja musuh politiknya dengan pelbagai kata-kata menghina, maki-hamun dan sumpah-seranah, akhirnya terkantoi dengan rakaman perbualan telefon yang disiarkan itu.

Nyatalah si Mat Sabu itu bagaikan ayam bapak yang ‘kokoknya berderai-derai, tapi ekornya bergelumang dengan tahi sendiri’. Sedap sangat mengutuk dan mengata orang hinggakan terlupa diri sendiri lebih teruk. Jahanam dan siallllll!

SM ucap tahniah kepada blogger yang menyiarkan rakaman berkenaan. Ternyata ianya sangat berkesan menundukkan kepala Mat Sabu. Baru dia tahu memandang ke bawah. Kalau tidak asyik dok mendongak ke langit hinggakan terlupa bahawa dirinya berada di bumi nyata.

Padannn... mukaaaaa! Itu baru sedikit! Ada lagi!

Kepada mana-mana blogger yang ada bahan lain yang seangkatan dengan apa yang disiarkan itu sila siarkan segera supaya rakyat tahu siapa Mat Sabu sebenar. Dan kalau yang dah tahu tapi telah terlupa, biar mereka ingat kembali.
- Sumber: UtusanOnline

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog