Cina India Kaum Pendatang

Sabtu, 2 Julai 2011

Bersih berarak di KL, NGO anti-Bersih Penang berarak atas jambatan dan tempat-tempat strategik.... “Semua akan susah”.

“Kita tengok apa akan jadi pada ekonomi, rakyat dan negeri ini bila perhimpunan diadakan di sini nanti. Biar semua tidak boleh masuk, tidak boleh keluar. Semua akan susah.”

Demikian antara kata-kata yang diluahkan oleh Yang Dipertua Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Pulau Pinang, Datuk Ahmad Saad. Jelasnya perhimpunan secara besar-besaran itu akan diadakan di beberapa tempat tumpuan umum di negeri ini termasuk Jambatan Pulau Pinang.

Bagaimanapun tegas Ahmad, tindakan tersebut hanya akan diambil sekiranya penganjur Bersih masih berdegil meneruskan rancangan mereka. Menurutnya, jika penganjur Bersih masih berdegil, pihaknya memberi amaran akan mengadakan perhimpunan yang sama sehari sebelum itu untuk menunjukkan rasa tidak setuju mereka.

Lebih 10 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di negeri ini akan mengadakan perhimpunan secara besar-besaran, Jumaat depan sebagai tindak balas sekiranya penganjur perhimpunan haram Bersih tetap berdegil meneruskan hasrat mereka pada 9 Julai ini.

“Saya mewakili lebih 10 NGO di negeri ini merayu supaya perhimpunan Bersih dibatalkan kerana ia hanya akan membawa kepada keadaan huru-hara kepada negara serta menggugat perpaduan rakyat yang terjalin sekian lama,” katanya pada sidang akhbar di Pulau Pinang pada Jumaat.

Elok sangat lerr anak Penang bangkit menentang kezaliman dan kekejaman pimpinan chauvanis Cina DAP di negeri itu yang telah sampai ke tahap ‘Melayu hilang sabar’.

Puak imigran haramjadah yang perasan dia mampu merampas negara ini dari tangan orang Melayu sewajarnya diajar secukupnya.

Kebanyakan mereka yang berumur 45 tahun ke bawah tidak tahu dan tidak faham apa itu ‘Tragedi 13 Mei 1969’.

Jangan gunakan slogan ‘Usop Wilchar’ dah lerrr.... Tapi kalau nak pakai pun apa salahnya....

Anak haramjadah seperti itu jangan dibiarkan bermaharajalela merosakkan negara, menghancurkan perpaduan orang Melayu dan meruntuhkan agama Islam di negara bertuah ini.

Mereka telah melampau. Kejayaan mereka melalui PRU 2008 membuatkan mereka jadi bongkak.

Mereka ingat dengan adanya Anwar Ibrahim bersama mereka, kita orang Melayu tak berani sentuh mereka? 

Ingatlah, kerana mempertahankan kerajaan Melayu, Tuah terpaksa membunuh sahabat karibnya - Jebat.

2 ulasan:

Jeepers Creepers berkata...

hari ini melayu merusuh..esok cina merusuh..lepas tu keling pulak..akhirnya malaysia hancur sebab 3 bangsa ni merusuh..pandai pandai.

Pak Sulung berkata...

Salam 1 Malaysia YB,
Siapa yang mulakan? Melayu mana yang beriya-iya sokong keling paria tu menjahanamkan keamanan negara dan kesejahteraan rakyat?

Kalau tak ada Bersih 2, apakah akan berlaku semua itu.

Sedarlah bahawa Melayu telah lama bersabar. Dan sabar orang Melayu itu ada hadnya.

YB mungkin belum lahir atau masih baby semasa peristiwa 13 Mei 69 berlaku. Itu adalah manifestasi kebangkitan Melayu apabila hilang sabar akibat provokasi kaum imigran Cina yg bercita-cita merampas negara ini daripada tangan orang Melayu.

Siapa kaum Cina dan India di negara Melayu ini.
Sila YB klik video ceramah YB Zul di bahagian atas blog ini. YB akan tahu jawapannya.

Jangan ingat orang Melayu boleh berdiam diri jika negara ini mahu dijadikan Singapura 2.

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog