Cina India Kaum Pendatang

Jumaat, 21 Oktober 2011

Jeng... Jengg... Jenggggg! Eskay minta pendakwa raya guna video seks.... Tungggguuuuu!

Kah... kahh... kahhh... Anwar tak boleh membongkok dan mustahil mampu lakukan hubungan seks kerana sakit tulang belakang...
SALAH seorang 'Trio Datuk T', Datuk Shazryl Eskay Abdullah meminta pihak pendakwa dalam kes liwat Anwar Ibrahim menggunakan rakaman video seks yang didakwa membabitkan Ketua Pembangkang itu seperti didedahkannya kepada media pada 21 Mac lalu sebagai bukti di mahkamah.

Menurutnya, dua pakar forensik video dari Amerika Syarikat (AS) telah mengesahkan bahawa 99.9 peratus pelakunya ialah Anwar.

Untuk pengesahan lebih lanjut, katanya, kedua-dua pakar forensik video itu juga boleh dibawa sebagai saksi dalam kes liwat berkenaan.

''Dua dokumen dipamerkan di mahkamah ketika saya serta dua rakan (Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan Datuk Shuib Lazim) didakwa Jun lalu termasuk hasil kajian bagi menentukan kesahihan dan siapa pelaku dalam video berkenaan.

"Justeru, saya mencadangkan pihak pendakwaan menggunakan rakaman video itu dan laporan kesahihannya sebagai bukti," katanya ketika ditemui di Kuala Lumpur, Khamis.

Pada 21 Mac lalu, trio 'Datuk T' menayangkan sebuah klip video seks didakwa melibatkan Anwar yang dirakamkan pada 21 Februari 2011 kepada sekumpulan pengamal media.

Anwar bagaimanapun menafikan dakwaan itu serta membuat laporan polis berkenaan penayangan tersebut sementara trio Datuk T telah dijatuhkan hukuman denda oleh mahkamah atas kesalahan menayangkan video lucah secara terbuka.

Mengenai video seks berkenaan, Datuk Eskay telah 'bersumpah laknat' dan Trio Datuk T telah didenda oleh mahkamah kerana didapati bersalah menayangkan video tersebut kepada penonton terpilih di Carcosa Sri Negara.
Sementara itu, kata Shazryl Eskay, video yang didakwanya melibatkan Anwar itu boleh digunakan bagi menyangkal keterangan pakar ortopedik Jerman, Dr. Thomas Hoogland bahawa Ketua Pembangkang tersebut tidak mungkin boleh melakukan aksi seks kerana masalah tulang belakang.

Menjawab satu soalan, katanya: "Anwar boleh kata beliau tidak rapat dengan saya atau apapun tetapi pepatah mengatakan sekeping gambar menceritakan segalanya, apatah rakaman beberapa video menunjukkan saya bersamanya dalam sebuah bilik seperti disahkan pakar video AS."
- Berita: UtusanOnline

SATU MELAYU:
Yang ini memang Anwar tak boleh bongkok, sebab China Doll yang tonggang dia...
Adalah sesuatu yang sangat baik jika pihak pendakwa boleh mengemukakan video seks yang didakwa Datuk Eskay bahawa pelaku lelaki dalam video berkenaan ialah Anwar Ibrahim.
Lagipun, Trio Datuk T telah pun didapati bersalah oleh mahkamah kerana menayangkan video berkenaan kepada penonton tertentu di Carcosa Sri negara.

Kalau itulah yang boleh dilakukan, rakyat sangat menanti-nantikan apa dan bagaimana pulak lakonan serta putar belit Anwar Ibrahim serta barisan peguambela beliau yang kononnya maha hebat itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog