Cina India Kaum Pendatang

Rabu, 19 Oktober 2011

PAS ‘membangangkan’ diri sendiri dan ‘membodohkan’ ahlinya....

Yang ini PAS tak boleh join sebab ianya memperjuangkan akidah umat Islam. Takut nanti kafir harbi tak mahu sokong PAS pada PRU-13 nanti....
Yang ini PAS boleh join, sebab ianya bertujuan menjatuhkan kerajaan Umno/BN bukannya demi Islam. Join himpunan ini boleh dapatkan sokongan kafir harbi pada PRU-13 nanti
KERANA pemimpin Pas takut dipulas telinga oleh Karpal, dijentik telor oleh Anwar Ibrahim dan dikungfu oleh Lim Kit Siang, mesyuarat lajnah politiknya malam tadi mengambil keputusan dan pendirian untuk tidak terlibat dalam 'Himpunan Sejuta Umat (HIMPUN) Mempertahankan Aqidah' yang dijadualkan berlangsung pada 22 Oktober 2011 ini di Shah Alam.

Alasan PAS tidak mahu terlibat dalam HIMPUN cukup mudah...kononnya kerana program tersebut tidak melibatkan mana-mana parti politik. 

Atas alasan itulah SM anggap pemimpin Pas telah ‘membangangkan’ parti mereka dan ‘membodohkan’ para ahli yang bagaikan lembu dicucuk hidung itu.

Kerana ianya majlis anjuran NGO maka parti politik seperti Pas tak layak untuk ikut serta. Bangang punya alasan. Nampak sangat Hadi selaku Presiden Pas ‘mudah lupa’ dan ‘rosak ingatan’ kerana terlalu takutkan Anwar Ibrahim dan boss besar dari DAP.

Itu yang ahli serta pemimpin Pas bagai nak mamposss join berarak semasa Bersih 2.0 di pusat bandar Kuala Lumpur dulu tu bukankah NGO Bersih yang anjur? Kenapa semua pemimpin dan ahli parti politik pembangkang boleh hadir?

Bersih 2.0 tu parti politik kerrr? Dan betina Ambiga tu, presiden parti politik Bersih kerrr?

Melayu dan umat Islam jenis apakah pemimpin-pemimpin Pas sekarang ni? Belum lagi ‘pakatan haramjadah’ dapat kuasa memerintah Malaysia dah terbukti Pas tak berani bersuara mengenai Melayu dan Islam. Sebab DAP membenci Islam dan Anwar beragama Islam mazhab ‘pluralisme’ – lebih kurang semacam athies.

Kepada sahabat handai dalam Pas yang masih ada otak dan tidak taksub dengan ‘dendam kesumat’ serta ‘hasad dengki’, jangan hiraukan keputusan pemimpin kalian itu. Datanglah beramai-ramai sertai perhimpunan yang sangat penting dan besar ertinya kepada survival umat Melayu/Islam di negara bertuah ini.

Sedarlah bahawa matlamat 'Himpunan Sejuta Umat (HIMPUN) Mempertahankan Akidah' itu diadakan untuk mengukur tahap kesatuan dan semangat kekitaan dikalangan orang Islam khasnya terhadap gerakan jahanam Kristianisasi yang secara drastik cuba memurtadkan seramai mungkin umat Islam di negara ini.

Ketahuilah gerakan mereka telah beroleh kejayaan besar di negara jiran - Indonesia dan Singapura. Lihatlah apa yang berlaku di negara-negara jiran kita itu. Islam sebagai umat terbesar di Indonesia telah dimusnahkan secara perlahan-lahan hinggakan masyarakatnya porak peranda.

Tidak mustahil kerana itulah Allah swt menurunkan balaNya di negara berkenaan tanpa henti. Lepas satu, satu. Macam-macam bencana yang terpaksa mereka lalui dalam keadaan yang sangat menyedihkan.

Bisik punya bisik.... PAS terjun gaung....
Selain itu, HIMPUNAN ini juga bertujuan untuk menzahirkan kekuatan aqidah dan keimanan masyarakat Islam sambil memberi amaran tentang bahaya yang akan menimpa negara ini seandainya isu ini terus dieksploitasi.

'Himpunan Sejuta Umat (HIMPUN) Mempertahankan Akidah' ini dikatakan mendapat sokongan padu daripada lebih 2000 NGO yang dipercayai mewakili sekitar empat juta orang Islam di negara ini.

Agama dan akidah Islam bukanlah milik mutlak Pas dan para pemimpinnya. Lagipun parti yang dulunya terkenal kononnya ditubuh untuk memperjuangkan negara Islam telah ‘mati pucuk’ apabila Hadi sendiri yang mencampakkannya ke longkang gara-gara desakan boss besar DAP.

Justeru, ‘sudah terang lagi bersuluh’ Pas sebenarnya sebuah parti politik jenama Islam yang jadi boneka kepada DAP dan PKR.

Kalaulah negara Malaysia ini berjaya dirampas oleh ‘pakatan haramjadah’ pada PRU-13 nanti, kedudukan Pas dalam kerajaan ketika itu mungkin hanya bertaraf ‘budak pejabat’, ‘pengawal keselamatan’ dan paling tinggi pun sebagai ‘kerani’ sahaja.

Inilah akibatnya apabila pemimpin Pas terlalu taksub dengan ‘dendam kesumat’ terhadap UMNO. Sedangkan Islam melarang perbuatan ‘berdendam’.

Kerana ‘dendam’ pemimpin Pas sanggup gadaikan perjuangan parti kedua terbesar umat Melayu/Islam itu kepada kaum imigran yang mahu merampas kuasa negara milik Melayu ini dan sekaligus akan menghapuskan institusi raja lalu menjadikan negara ini sebuah republik sebagaimana Singapura dan Indonesia.

NGO Aci kelahiran India ini lebih mulia dan lebih memberi manfaat kepada politik PAS serta para ahlinya yang bagaikan baghal....
Wallahhu’alam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog