Cina India Kaum Pendatang

Isnin, 17 Oktober 2011

Kes Liwat II: Pendakwa mohon tangguh untuk panggil empat saksi untuk buktikan Anwar mampu....

PASUKAN pembelaan dalam kes perbicaraan liwat Anwar Ibrahim telah selesai menyoal balas saksi pada Isnin.

Bagaimanapun, Peguam Cara II Negara, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden telah meminta penangguhan daripada pihak mahkamah untuk memanggil empat lagi saksi memberi keterangan dalam kes perbicaraan yang melibatkan ketua pembangkang itu.

Difahamkan, saksi yang akan dipanggil nanti adalah bagi mematahkan bukti yang dikemukakan oleh saksi pembelaan ketujuh, Dr Thomas Hoogland yang memberi keterangan bahawa Anwar tidak mampu menggerakkan badan seperti yang didakwa di dalam pertuduhan liwatnya ekoran masalah tulang belakang yang dihadapinya.

Pasukan pendakwaan akan mengemukakan permohonan mereka kepada mahkamah pada Selesa.

Anwar, 64, sedang membela diri atas tuduhan meliwat Mohd Saiful, 26, yang merupakan bekas pembantu peribadinya pada antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang, 26 Jun 2008 di unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, dekat sini.
Kalau berdasarkan keterangan saksi pembela daripada German tu, sahlah bahawa pelaku lelai dalam video seks yang jadi heboh satu ketika dulu itu bukannya Ketua Pembangkang, Anwar bin Ibrahim....
SATU MELAYU:
Siapakah agaknya saksi pendakwa yang bakal dikemukakan bagi membuktikan bahawa Anwar Ibrahim boleh dan mampu melakukan hubungan seks?

Kalau pelacur ‘China Doll’ seperti yang terdapat dalam vedio seks tu dapat dijadikan saksi alangkah bagusnya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog