Cina India Kaum Pendatang

Rabu, 27 Julai 2011

Buat Kecoh Di Majlis PM: Sasaran terbaru ‘pakatan haramjadah’....


DENDAM dan kemarahan yang amat sangat Anwar Ibrahim serta pakatan haramjadahnya terhadap Perdana Menteri. DS Najib kerana kalah teruk dalam usaha menghuru-harakan negara melalui perhimpunan haram Bersih 2.0 masih membara. Apinya belum padam. Mungkin Anwar tak boleh tidur mengenangkan nasib malangnya yang sering gagal dan kantoi sejak kebelakangan ini.

Memang Anwar Ibrahim telah mengalami nasib yang sangat malang kerana gagal dalam apa jua yang dirancangnya untuk memantapkan l;angkah ke Putrajaya selepas PRU-13 nanti.

Yang jelas, sejak Datuk Seri Najib Tun Razak mengambilalih teraju kepimpinan UMNO/BN dan negara Malaysia, Anwar Ibrahim semakin kantoi. Lepas satu satu usahanya terkantoi dan memakan diri, sedangkan kes liwat II di mahkamah masih belum mampu dibuktikan ianya satu konspirasi UMNO/BN.

Mengenagkan semua itulah Anwar Ibrahim melalui juak-juaknya dan para pemuda Melayu yang mudah menerima upah untuk melakukan kekacauan semakin menjadi-jadi selepas Bersih 2.0 gagal segagal-gagalnya.

Terbaru, hari ini Rabu 27 Julai, sepuluh orang termasuk pembantu ahli parlimen Ampang dan pemimpin pemuda PKR membuat kecoh di KL Sentral pada satu majlis bersama DS Najib. Antara mereka adalah Mohd Fareez Kamal Intidzam, pembantu kepada Zuraida Kamaruddin.

Najib dan beberapa anggota jemaah menteri menaiki tren Express Rail Link, daripada Putrajaya menuju ke KL Sentral bagi mengedarkan bendera Jalur Gemilang menjelang sambutan hari kebangsaan pada 31 Ogos ini.

Mereka yang hadir berbaju kuning cuba menyerahkan memorandum kepada PM  tetapi mujurlah mereka telah ditahan oleh polis.   

Antara yang ditahan termasuklah Timbalan Ketua Penerangan AMK, Rozan Azin Mat Rasip; Exco AMK Pusat, Zaki Yamani; Zulfikar Ali Ariffin; Manivannan Gowindasamy.

Nampaknya kekasaran cuba dicetuskan oleh juak-juak pakatan haramjadah terhadap PM DS Najib telah bermula sebagai satu lagi strategi baru Anwar Ibrahim memuaskan dendamnya.

Selagi Anwar Ibrahim tidak disumbatkan ke dalam penjara kerana meliwat Saiful Bukhari Azlan, selagi itulah Anwar akan melakukan pelbagai onar terhadap negara, bangsa dan kini Perdana Menteri.

Anwar... Anwar.... Kecik-kecik tak nak mampoosss... Dah besar menyusahkan orang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog