Cina India Kaum Pendatang

Sabtu, 2 April 2011

VIDEO SEKS: KPN sahkan video seks tulen

KETUA Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar (gambar) hari ini mengesahkan rakaman video seks didakwa melibatkan seorang pemimpin parti pembangkang yang didedahkan baru-baru ini adalah tulen.

Katanya, pengesahan itu dibuat oleh pakar profesional yang dilantik oleh pihak polis minggu lalu untuk membuat kajian terperinci.

Menurutnya, hasil siasatan rakaman video itu yang kini di peringkat akhir akan diserahkan kepada Peguam Negara dalam masa terdekat.

"Saya telah mengarahkan pasukan penyiasat yang ditubuhkan itu agar menjalankan siasatan secara menyeluruh dan terbuka," katanya pada sidang akhbar selepas mengadakan lawatan ke Pusat Latihan Polis (Pulapol) Jalan Semarak di sini hari ini.

Pihak polis, tegas beliau, akan memanggil sesiapa sahaja bagi membantu siasatan dan setakat ini tiga individu ditahan sebelum dibebaskan dengan ikat jamin.

Dalam satu kenyataan akhbar yang dikeluarkan hari ini, Ismail berkata, pihaknya menimbang menghantar rakaman video tersebut ke luar negara untuk dianalisis pakar asing.
- Utusan

SATU MELAYU:
Maka sahlah video itu tulin, bukannya super impose untuk kenakan seseorang yang heboh diperkatakan sebagai pelakunya dalam konteks konspirasi.

Soal perut buncit ke tidak itu soal pendapat. Berkemungkinan orang yang memberitahu Anwar bahawa perut pelaku dalam video itu perutnya agak buncit sedikit adalah satu cerita ‘penyedap hati’ kerana mahu menutup kesalahan sendiri yang tercetus secara tidak langsung daripada kisah penayangan video berkenaan kepada orang tertentu.

Kerana nak tutup kisah tuntut menuntut wang, maka ada yang memberitahu Anwar kisah perut buncit untuk dijadikan alasan.

Apapun, satu bab dah selesai. Video itu tulen....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog