Cina India Kaum Pendatang

Jumaat, 12 Ogos 2011

Kalau di zaman Rasulullah atau Khalifah, mereka ini boleh dihukum pancung, tapi....


SEBAGAIMANA tersiar di blog PISAU.NET hari ini, wajah-wajah mereka di bawah ini adalah lima tokoh terpenting yang terlibat menarik umat Islam menjadi murtad.

Mereka ini telah melarikan diri dan turut membantu pihak peguam yang menyorokkan 12 orang Islam yang hadir pada majlis di Gereja Methodist Damansara Utama yang dihebohkan sebagai diserbu pihak JAIS, supaya tidak memberikan kerjasama dengan Jabatan Kerajaan Selangor berkaitan.

Sekarang ini mereka disorokkan oleh peguam tertentu dan tidak dibenarkan memberi sebarang kenyataan kepada JAIS dan mana-mana agensi kerajaan atau media.


Tak tahulah dah berapa banyak umat Islam yang telah mereka murtadkan.

Mereka yang buat kerja ini difahamkan mendapat upah atau bayaran lumayan daripada pihak tertentu yang sudah tentu pihak penggerak agama Kristian di negara kita ini.

Kalau di zaman pemerintahan Rasulullah saw atau di zaman pemerintahan para sahabat, mereka ini sudah tentu jika dapat di tangkap akan dikenakan hukuman ‘pancung kepala’.

Bagaimanapun, di zaman sekarang dan di negara kita Malaysia, undang-undang seperti itu tidak digunapakai dan kita memilih undang-undang yang berteraskan keadilan demokrasi.
Wallahhualam....
- sumber berita dan gambar: PISAU.NET

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog