Cina India Kaum Pendatang

Sabtu, 21 Mei 2011

DEMO UTUSAN: Bila Pas dah tak sokong PKR.... Sam Ketot caboooot.... Lari terkentot-kentot.... Tak nampak bayang pun....

Bila orang Melayu bangkit mempertahankan maruah bangsanya, jangan main-main.... sejarah telah membuktikannya....
DENGARKAN gertak, bukan main hebat lagi bunyinya Angkatan Muda Keadilan (AMK) PIMPINAN Sam Ketot yang kononnya akan mengadakan tunjuk perasaan besar-besaran membantah kahbar Utusan kerana dianggap media Umno yang menyebarkan fitnah terhadap bossnya.

Sampai masa dan ketika, iaitu hari Jumaat 20 May 2011 sebagaimana yang diuar-uarkan, Sam Ketot tak nampak bayang dan ahli AMK juga lesap entah ke mana. Yang ada hanyalah ahli Perkasa dan pemuda Umno yang menanti serangan AMK di Utusan.

Takuttt.... rupanya bila ada pihak seperti Perkasa dan pemuda Umno yang berjiwa waja sedia melawan demi mempertahankan kesinambungan wadah perjuangan bangsa Melayu, iaitu Utusan.

Sebagaimana dilapor Malaysiakini - media pro-pembangkang, kononnya perhimpunan AMK itu yang bertujuan ‘menolak fitnah politik’ oleh akhbar milik Umno itu ditunda ke tarikh baru.

Ketua Penerangan AMK, Rozan Azen Mat Rasip berkata antara sebab utama pihaknya menunda bantahan itu kerana pimpinan Pakatan Rakyat dan NGO meminta AMK memobilisasi anak muda dalam demonstrasi anti-Lynas yang juga berlangsung pada masa dan hari yanh sama.

Besar punya temberang.... Kerana dah tak dapat sokongan, berilah alasan sedemikian.

Mana ada ahli AMK yang nak sokonga perjuangan Anwar dan PKR kalau tidak dapat bantuan penuh daripada ahli-ahli Pas? Selama ini berapa kerat sangat puak AMK yang berani bertindak? Lagi pun mana ada ahli AMK? Budak-budak ‘Mat Rempit’ ada lerrr...

Hakikatnya, bila pemuda dan ahli Pas dah tidak menyokong Anwar Ibrahim, semua rancangan PKR tidak akan menjadi.
- SM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog