Cina India Kaum Pendatang

Jumaat, 29 April 2011

ISU VIDEO SEKS: Orang itu tidak perlu 'marah-marah' - Nazri

PEMIMPIN kanan pembangkang yang dikaitkan dengan rakaman aksi seks yang tersebar di laman perkongsian video YouTube dinasihatkan supaya tidak 'marah-marah' kerana perkara itu masih dalam siasatan polis.

Pada masa sama, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz berkata, para pemimpin pembangkang yang lain pula tidak perlulah membuat kenyataan sebelum siasatan selesai kerana dakwaan itu mungkin menguntungkan mereka seandainya polis mendapati ia tidak berasas.

Mengakui isu berkenaan membebankan kerajaan kerana dituduh melakukan konspirasi oleh pembangkang, Mohamed Nazri menegaskan pihaknya juga tidak boleh bertindak mendahului siasatan rasmi polis.

"Jadi (pembangkang) takut apa, tak usah takutlah, saya rasa tak apalah, mungkin pada peringkat awal ia menyusahkan kerajaan.

"Tetapi kita berminat untuk mencari kebenaran dan akhirnya kebenaran itu akan muncul juga," katanya pada sidang akhbar selepas Majlis Penyerahan Bangunan Mahkamah Samarahan di sini, pada Khamis.

Petang semalam, sebahagian lagi rakaman video seks yang didakwa melibatkan seorang pemimpin kanan pembangkang dimuat naik ke laman YouTube dan dipaut oleh beberapa laman blog.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum ini membuat laporan polis dan menafikan beliau ialah individu dalam rakaman berkenaan.

Sementara itu, ditanya mengenai pendirian pembangkang yang membuat kesimpulan awal bahawa pemimpin kanan itu tidak bersalah, Mohamed Nazri berkata, ia tidak sepatutnya berlaku.

"Kalau dia buat apa sekalipun, akhirnya (jika) didapati yang pelaku itu orang berkenaan, itu mana boleh dinafikan, dia nak kata orang lain?," katanya.

"Apabila pasti dan diputuskan karakter dalam video itu ialah orang berkenaan, saya rasa kalau dia nak drama pun tak bolehlah, kalau dia... dialah," tegasnya yang mengakui belum menonton rakaman video berkenaan dengan alasan 'geli' untuk berbuat demikian.
- Utusan

SATU MELAYU:
Macam mana tak marah Yop! Semakin hari semakin banyak pendedahan yang dilakukan oleh pihak ‘halimunan’. Sementara kes liwat II di mahkamah masih menghantui beliau. Bela diri atau tidak. Kalau tidak dia akan bebas, tapi kalau kena bela diri bererti ada kes untuknya. Dia tahu apa yang telah dia lakukan.


Manusia bolah saja menipu seluruh makhluk di dunia ini kecuali diri sendiri dan Tuhan.

Biasalah, apabila sesuatu itu terlalu kerap didedahkan, satu demi satu, maka persepsi rakyat tentulah semakin tidak memihak kepadanya. Sedangkan si Mat Jenin itu masih kuat dengan angan-angannya untuk merampas Putrajaya dan Sri Perdana selepas PRU-13 nanti.

Itulah yang membuatkan si polan tak dapat mengawal diri dari menzahirkan kemarahannya. Mana dia boleh tahan. Dia pun makan, minum, tidur dan mempunyai nafsu. Bukannya malaikat...

Mengenai pemimpin-pemimpin lain yang sekandang dengannya, sejak akhir-akhir ini nampaknya mereka dah menyepi diri. Bila kena dengan Papa Nurul Part 2, semakin menyepilah mereka. Terdiam dan terkedu terus tanpa terkata apa....

Apapun, pokok pangkalnya ialah ‘berani kerana benar, takut kerana salah’.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog