Cina India Kaum Pendatang

Sabtu, 30 April 2011

Ragui kenyataan Nik Nazmi: Adakah beliau juga ada hubungan intim dengan bossnya?

Nik Nazmi Nik Ahmad....
KENYATAAN Pengarah Komunikasi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nik Nazmi Nik Ahmad yang membela Penasihat partinya, Anwar Ibrahim berhubung isu klip video seks sehingga menyentuh perihal sosok badan dan rambut Anwar amat diragui.

Bekas Setiausaha PKR Selangor, Mohd. Nazmi Rosli berkata, kenyataan itu hampir sama dengan kenyataan ahli-ahli PKR lain dan ia sekali gus mewujudkan satu persoalan adakah itu jawapan standard yang mesti dikeluarkan untuk membela ketua pembangkang berkenaan isu klip video itu.

Dalam hubungan itu, katanya, ia sedikit sebanyak membawa maksud Anwar mempunyai hubungan yang intim dengan kebanyakan ahli-ahli PKR kerana setiap daripada mereka berkebolehan memperincikan apa sahaja yang ada pada Anwar khususnya pada tubuh badan beliau.

‘‘Justeru, saya ingin bertanya, adakah Nik Nazmi tergolong dalam kategori mempunyai hubungan intim itu. Sehingga mereka boleh tahu setiap lekuk badan Anwar, janggut, rambut nipis atau tidak, rambut belah mana, semua mereka tahu.

‘‘Bagaimana orang yang berpendidikan tinggi macam dia boleh lihat dari aspek begitu. Bagi saya kalau kita bekerja dengan seseorang kita tidak begitu peka sehingga ke tahap tubuh badan bos, tetapi nampaknya mereka yang bekerja dengan Anwar begitu pula,’’ katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia, di Kuala Lumpur, Jumaat.

Nik Nazmi sebelum ini mengeluarkan kenyataan bahawa individu di dalam klip video yang dikaitkan dengan pemimpin kanan pembangkang dengan rakaman aksi seks yang tersebar di laman perkongsian video YouTube itu bukan Anwar kerana sosok dan lenggok badan itu berbeza.

Mengulas lanjut, Mohd. Nazmi berkata, kenyataan Nik Nazmi itu sebagai dangkal dan bersifat semata-mata mahu membela Anwar tanpa sebarang asas yang kukuh.

Katanya, Nik Nazmi tidak mempunyai kepakaran dari segi forensik. Oleh itu, sejauh mana beliau mengetahui secara mendalam tentang rambut, badan dan termasuk bulu Anwar.
- Utusan

SATU MELAYU:
Itu lerrr..... jangan semba-
rangan sokong Anwar Ibrahim hingga tidak memikirkan risikonya.

Sekarang dah jadi lain macam pulak. Lain yang dimaksud, lain pula yang tercetus difikiran umum. Pada sangkaan Nik Nazmi kenyataannya itu sekadar membela boss. Kerana terlupa bahawa bossnya itu ada banyak kes ‘hubungan intim’ dengan penyokong rapat atau mereka yang bertugas dengannya, pembelaan itu bertukar jadi isu lain dari segi persepsinya.

Kan ke dah nyaya jadinya.... Lain yang dimaksudkan lain pula tanggapan masyarakat, semata-mata kerana rekod orang yang dibela itu.

Kan dah tergigit getah jadinya? Kantoiii..... kantoiiiii......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog