Cina India Kaum Pendatang

Sabtu, 21 Mei 2011

Mahkamah Akan Dedah Kebenaran Isu Video Seks - Hishammuddin

MAHKAMAH akan mendedahkan kebenaran dan menjawab semua persoalan rakyat berhubung isu yang menyelubungi video seks membabitkan seorang lelaki mirip pemimpin pembangkang, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein.

Beliau berkata ramai ingin mengetahui perkara sebenar mengenai video itu dan ada yang mempertikaikan kredibiliti pihak yang melakukan siasatan, namun pendedahan mengenainya tidak boleh dilakukan.

"Kita sudah belajar, apa yang kita buat, ia akan diputarbelitkan jika didedah terlalu awal.

"Orang ramai akan dipengaruhi oleh kempen-kempen yang tidak munasabah dan akhirnya kebenaran itu tenggelam kerana persepsi yang ditanam oleh pihak-pihak yang ada kepentingan," katanya kepada pemberita selepas merasmikan mesyuarat perwakilan Umno bahagian Seremban di Padang Awam Taman Pelangi, Sabtu.

Hishammuddin berkata laporan mengenai siasatan itu telah dihantar kepada Peguam Negara.
- Bernama

SATU MELAYU:
Diharapkan penjelasan Menteri Hal Ehwal Dalam Negeri itu akan melegakan sebahagian besar rakyat yang ternanti-nanti dan tertanya-tanya apa kesudahannya isu penas yang membabitkan seorang yang tersohor kerana ‘gila talak’ yang serius dalam impiannya untuk berkuasa dan tinggal di Putrajaya.

Sekurang-kurangnya penjelasan Hishammuddin itu menjelaskan kedudukan sebenar isu yang bakal jadi kes mahkamah itu.

2 ulasan:

Aimi Naqiuddin berkata...

BANGANGNYA MELAYU PR !!!
http://aimi-naqiuddin.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Saya berharap semoga segala teka teki akan terjawab setelah mahkamah mengeluarkan hasil siasatan terhadap pelaku dalam video tersebut.

Cuma kita semua harus bersabar menanti waktu dan ketikanya..

Catat Ulasan

>

Post Ter'latest' dari Senarai Blog